Software voor Marketing, Sales en Services

JumpLead Marketing Automation

Het betaalbare HubSpot-alternatief

Landingspagina's en formulieren. E-mail marketing. Klantenbeheer. Live-chat en berichten.

Het JumpLead-systeem is een heel goed alternatief voor HubSpot, omdat de prijsstelling betaalbaar is en je krachtige ondersteuning krijgt voor leadbeheer, contactbeheer, formulieren en chatten met klanten. De landingspagina's zijn een bonus en het bijhouden van leads biedt inzicht in alle contacten die op je website komen.

JumpLead is ideaal voor B2B bedrijven die eerst willen testen. Het is een van de weinige HubSpot-alternatieven die een gratis abonnement heeft om met de tools te spelen en enkele van je contacten te uploaden. Als het bevalt kan je je abonnement uitbreiden, zodat zelfs grotere bedrijven het betaalbare systeem kunnen gebruiken.


Leg leads vast via formulieren, bestemmingspagina's en overlays

Combineer eenvoudig landingspagina's, ingesloten formulieren en overlays, zelfs formulieren in meerdere stappen, om ervoor te zorgen dat je elke gelegenheid optimaal benut om leads voor je bedrijf te genereren.

Elke dag passeren potentiële klanten je website terwijl ze hun volgende aankoop overwegen. Maar pas als je contact maakt, heb je de mogelijkheid om vorm te geven aan het gesprek dat hun beslissing bepaalt. Daarom is het zo belangrijk om van de gelegenheid gebruik te maken om contact te maken.

Jumplead combineert leadformulieren, live chat en landingspagina's tot een compleet systeem voor het genereren van leads.

Voed uw leads door het automatiseren van e-mailmarketing

Personaliseer en schaal je e-mailmarketing met één-op-één campagnes op basis van de activiteit van je individuele website bezoekers. Stuur gerichte campagnes naar verschillende groepen contactpersonen en leid leads door je verkoop-funnel.

Wanneer een bezoeker een formulier verstuurt of op een landingspagina reageert, is het zaak de relatie op te bouwen. E-mail is het perfecte hulpmiddel voor die taak omdat het een direct kanaal voor één-op-één communicatie biedt.

Met e-mail autoresponders of campagnes kan je persoonlijk op maat gemaakte campagnes volgen op basis van de specifieke interesses en activiteiten van elke potentiële klant. Het is deze relevantie en personalisatie die e-mail autoresponders twee keer zoveel resultaat opleveren dan ongepersonaliseerde e-mail campagnes.

Leadmanagement met leadscoring en waarschuwing bij activiteiten

Beheer je leads vanuit een centraal CRM-systeem en definieer de vragen die je nodig hebt om jouw leads te kwalificeren voor formulieren, bestemmingspagina's en overlays. Gebruik "progressieve profilering" om alleen onbeantwoorde vragen te stellen, waarbij het dupliceren van formuliervelden wordt vermeden.

Elk stukje marketingactiviteit dat met Jumplead wordt gecreëerd, zorgt voor een beter begrip van elke lead. Of het nu gaat om een onmiddellijke melding wanneer een lead terugkeert op je website en je prijspagina bezoekt, of gewoon op de hoogte blijft van de leads die via hun activiteit in aanmerking komen voor verkoop. Jumplead biedt je de informatie die je nodig hebt om actie te ondernemen.

Wil jij JumpLead inzetten om je omzet te verhogen?

Zie jij ook het belang van een goede zakelijke website en wil marketing automation inzetten om meer klanten te binden en je omzet te verhogen? Neem dan nu contact met ons op om een afspraak te maken. We komen graag bij je langs voor een goed en eerlijk gesprek.